Zoekwoorden, weet waarop je klant zoekt!
Gevonden worden begint bij een zoekwoord-onderzoek. Lees verder.
Een socialmediastrategie ontwerpen
In 5 stappen een socialmediastrategie opzetten.
in 6 stappen een customer journey map
Customer journey mapping helpt klantprocessen en diensten te verbeteren..
De juiste content bieden tijdens het koopproces
Hoe speel je in op de contentbehoefte tijdens de koopreis van jouw consument.
Een persona helpt je je doelgroep beter begrijpen
Door persona’s ontstaan ‘echte’ mensen die makkelijker te targeten zijn.
Wat is digitale marketing
Digitale marketing gaat over het verbinden met jouw doelgroep, op de juiste plaats en op het juiste moment.
Inbound marketing werkt als een magneet op jouw doelgroep
Inbound marketing trekt klanten automatisch door de salesfunnel.
Interview in het Financieele Dagblad
Op 29 juni 2018 is er een interview met onze Directeur Anco van Geffen gepubliceerd in het FD.
Klantgerichtheid optimaliseren, 5 scenario’s.
Klantgerichtheid optimaliseren gaat om een naadloze klantervaring bereiken.
Customer Journey, wat is het en wat heb je er aan.
Customer Journey en touchpoints geven veel klantinzicht. Een helder praktische uitleg.
In 5 stappen een hospitality bedrijfscultuur.
Een stappenplan om hospitality te borgen binnen je bedrijf.
Beïnvloeden van het koopproces door customer engagement
Het koopproces wordt positief beïnvloed door veel nadruk te leggen op…..