Van prospect naar loyale klant.

Laat digitale marketing het werk doen.

Meer website leads uit je online kanalen. 

‘Leadgeneratie of inbound marketing is de oplossing’

Meer website leads krijg je door Leadgeneratie of inbound marketing. Deze strategie is gericht op het aantrekken van prospects en deze converteren door het aanbieden van waardevolle content, waarvoor men een emailadres achter laat. Hierna ga je dit opvolgen door digitale marketinginstrumenten tot het een klant wordt.

 

Waarom zetten bedrijven in B.t.B. in op leads krijgen via een digitale strategie?

R

75% meer leads uit je website

R

3X meer conversies

R

Lagere kosten per lead

R

Gericht op langdurige klantrelaties

R

Vervangt koude (dure) acquisitie

R

Optimale klantcontact afstemming tussen marketing, sales en service afdelingen

R

Past volledig in nieuwe privacy wetgeving

Meer website leads door een moderne leadfunnel.

Meer leads krijg je door het opzetten van een goede funnel. Dit gaat verder dan online marketing. Door het zorgvuldig plannen van digitale marketinginstrumenten transformeer je websitebezoekers tot klanten.  Het proces kent 4 fases:

  1. Het aantrekken van prospects naar je website
  2. Het converteren van website bezoekers in leads
  3. Het opvolgen van leads tot het klanten zijn
  4. Het versterken en uitbouwen van de relatie.

 

Download gratis whitepaper inbound marketing

‘Volledige handleiding om een leadfunnel op te zetten’

Alles over een goede inbound marketing strategie opzetten.

Na het lezen van deze whitepaper weet je wat inbound marketing is, hoe je leadgeneratie of inbound marketing in de basis opzet en krijg je handige tools aangereikt die je snel verder helpen.

Kennissessie over leadgeneratie en het optimaal werken aan leads

Wil je eerst nog wat meer weten? Wij organiseren regelmatig prive kenissessies bij onze opdrachtgevers op locatie.

Breng de belangrijkste klant-contactmomenten (touchpoints) in beeld!

Organisaties zijn regelmatig nogal intern gericht. Werken aan meer website leads en klantbeleving is daardoor ondergeschikt aan regels, procedures en afdelingsbelangen. Wij adviseren daarom altijd de klantbehoeftes tijdens de customer journey in beeld te brengen. Een customer journey map helpt je om alle touchpoints te beoordelen op hun doel en uitwerking op de klantbeleving.