Optimaliseer je online marketing funnel.
‘Beter de mogelijkheden van digitale marketing gebruiken’
Het goed opzetten van een online marketing funnel wordt steeds belangrijker. De overvloed aan online adverteren, websites en e-mails leidt ertoe dat het communiceren van jouw aanbod steeds moeilijker én duurder wordt. En heb je eindelijk website bezoekers, leidt het niet tot sales. Sterker nog, je weet niet wie op je website komt. Inbound marketing speelt hierop in. .
Wat levert een moderne online marketing funnel op.
75% meer leads uit je website
3X meer conversies
Lagere kosten per lead
Gericht op langdurige klantrelaties
Vervangt koude (dure) acquisitie
Beter klantcontact tussen marketing, sales en service afdelingen
Past volledig in nieuwe privacy wetgeving
Kort iets over een moderne online marketing funnel.
Een online marketing funnel gaat uit van de principes achter inbound marketing. Dit is een zorgvuldig gepland proces van digitale marketinginstrumenten en salesactiviteiten om websitebezoekers te herkennen en te converteren.
Het bieden van content staat hierin centraal en kent 4 fases:
- Het aantrekken van prospects naar je website
- Het converteren van websitebezoekers in leads
- Het opvolgen van leads tot het klanten zijn
- Het versterken en uitbouwen van de relatie.
Kennissessie over het opzetten van een goede online marketing funnel
Wil je eerst nog wat meer weten? Wij organiseren regelmatig prive kenissessies over het opzetten van online marketing funnels bij onze opdrachtgevers op locatie.
Download gratis whitepaper digitale marketing
‘In 5 stappen een online aanpak die klanten aantrekt als een magneet’
Digitale marketing is de strategie voor het opzetten van een moderne online marketing funnel. Na het lezen van deze whitepaper weet je hoe je het in de basis opzet en krijg je handige tools aangereikt die je snel verder helpen.
Breng de belangrijkste klant-contactmomenten (touchpoints) in beeld!
Benieuwd naar jouw groeikansen?