Customer Research
‘Onze onderzoeksvormen’
Wij beschikken over beproefde onderzoeksvormen om sterktes, zwaktes, kansen en bedreigingen in beeld te brengen. We helpen je graag met enquêtes, het doorlichten van de organisatie of met het formuleren van een krachtige strategie.
Organisatie onderzoek
Op deze onderzoeksvorm zijn wij écht trots. Onze CustomerScan® gaat in op de acht kritische gebieden rondom excellente service en digitale klantbeleving. Dé basis om te werken aan optimalisatie. Onze scan verdient zich snel terug!
Klantonderzoek
Graag helpen wij met het onderzoeken van de klanttevredenheid, NPS en medewerkersbetrokkenheid. Al vanaf € 350,– per enquete.
Ook organiseren we klantenpanels, uitstekend om nieuwe inzichten en ideeën te verzamelen.
Onderzoek is maatwerk en vergt een persoonlijke verkenning.
Mystery bezoeken
Een methode om frequent detail inzicht te krijgen in het klantenthousiasme, is het inzetten van mystery bezoekers. Ook online laat deze tool zich goed toepassen.
Graag bespreken we de mogelijkheden persoonlijk.
Strategiesessie:
Customer Journey mapping
Organisaties zijn veelal intern gericht. Deze krachtige sessie helpt je outside in te denken en in de huid van de klant te kruipen.
Onze strategiesessie leidt tot een optimale aanpak ter verbetering van je klantbeleving en marktgerichtheid.
Strategiesessie:
Organisatie- of merkpositionering
Je merk- of organisatie identiteit is één van de meest invloedrijke motoren van je succes. En dus je bestaansrecht.
Deze strategische sessie brengt je merkessentie in beeld. Het helpt je dit professioneel te gaan laden in alles wat je doet.
Strategiesessie:
Business model innovatie
Deze werksessie helpt teams inzicht te krijgen in het business- en verdienmodel. Het kent vele toepassingen; een businessidee uitwerken, ondernemingsstrategie bepalen en/of het verdienmodel verbeteren.
Geef je klantbeleving een boost.
Slimme oplossingen die je beslist snel verder helpen.
Volledige Online klantbeleving scan
Gegarandeerd meer conversie.- Conversie check op 7 cruciale punten
- Website performance check
- Check social media op engagement en benchmark
- Zoekwoordanalyse en SEO onderzoek
- Advies in Facebook en online adverteren
- Incl. maatwerk advies
Kennissessie: optimale klantbeleving
Leren en optimaliseren tegelijk.- Werken aan merkbeleving
- Sturen in het koop- en oriëntatieproces
- Optimale online én offline klantbeleving bereiken
- Excellente klachtenafhandeling
- Bouwen van een een community
- Inzetten digitale marketing om klanten te vinden, binden en fans maken
- Klantfeedback continue monitoren
- Gratis naslagwerk
- Incl. maatwerk advies
- En veel plezier tijdens de sessie!
Organisatieonderzoek: CustomerScan
De strategische basis voor succes- Klanttevredenheid + NPS onderzoek,
- Medewerker betrokkenheid enquête,
- Merkbeleving binnen de organisatie,
- Mate social community / online relaties bouwen,
- Inzet digitale marketing,
- Social media scan,
- Effectiviteit organisatie- en communicatie-structuur,
- Effectiviteit klantprocessen.
- Inclusief rapportage en toelichting.