door Anco van Geffen | jun 4, 2019 | content, Inspiratie, strategie
Customer Journey, touchpoints; wat wordt bedoeld en wat heb je er aan? Customer Journey, je hoort het vaak, maar wat is dit nu eigenlijk en hoe bewerk en beïnvloed je dit. In dit artikel leg ik uit wat hieronder verstaan wordt en wat je er mee kan. De fases in...
door Anco van Geffen | mei 29, 2019 | content, Inspiratie
Customer journey mapping, in 6 stappen naar een onderscheidende klantbeleving. Customer journey mapping is een methode om het koop- en oriëntatieproces vanuit het perspectief van de klant te visualiseren. Het onderzoekt en beschrijft de ervaringen van een...
door Anco van Geffen | apr 16, 2019 | Referenties
Een maatwerk engagement programma voor Sportcenter Allround. “De koers naar het 5 sterren gevoel” De uitdaging voor veel fitnessclubs en sportcenters is het behoud van leden. In de praktijk blijkt het, met een lidmaatschap van € 45,00 tot € 55,00, heel moeilijk...
door Anco van Geffen | mrt 29, 2019 | content, Inspiratie, strategie
De juiste content bieden tijdens het koopproces verhoogt je conversie. “Waar moet je op letten en hoe pak je dit aan” Content is van groot belang om het vertrouwen te winnen van je klant tijdens het koopproces (of buyer journey). Maar wat is dan goede...
door Anco van Geffen | jan 27, 2019 | Inspiratie
Kooptrends in Retail “Retail staat onder druk en online neemt het over. Hoe speel je als ondernemer hierop in” Kooptrends in retail. Waarmee moet je als retailondernemer rekening houden. Op velerlei gebied staat de traditionele retailbusiness onder...
door Anco van Geffen | dec 11, 2018 | content, Inspiratie, strategie
Persona is de ijkpersoon van jouw doelgroep “Persona’s leveren een beter inzicht in je doelgroep met gratis een handleiding” Een persona (of ijkpersoon) is een zeer gedetailleerde beschrijving van een gebruiker van jouw product of dienst....
door Anco van Geffen | okt 21, 2018 | Inspiratie, strategie
Wat is digitale marketing “Een overzicht van technieken en kanalen die je helpen om een goede digitale strategie op te zetten” Digitale marketing gaat over het verbinden met jouw doelgroep, op de juiste plaats en op het juiste moment. Waar online...
door Anco van Geffen | sep 16, 2018 | Referenties
‘CustomerScope, Anco, heeft voor onze 20 aangesloten retail ondernemers een workshop Facebook-marketing verzorgd. Wat een kennis en passie, heerlijk! Er was een groot verschil in kennisniveau van de deelnemers maar Anco speelde hier erg goed op in. Dankjewel!’ GRS...
door Anco van Geffen | jun 25, 2018 | Inspiratie
Interview in het Financieele Dagblad (FD) Veel bedrijven vinden zich klantgericht, helaas ervaren hun klanten dit anders. Voor een interview in het Financieele dagblad spraken wij onlangs Anco van Geffen expert in organisaties klantgericht maken. Geregeld...
door Anco van Geffen | jun 23, 2018 | Inspiratie, strategie
Klantgerichtheid optimaliseren Klantgerichtheid optimaliseren richt zich op het werken aan memorable klantervaringen tijdens alle contactmomenten. Klantgerichtheid optimaliseren gaat allang niet meer om het verbeteren van de serviceverlening tussen...