‘Tineke heeft een zeer waardevolle bijdrage geleverd aan het upgraden van onze services. Opvallend zijn de volwassen en warme wijze van opereren, waardoor langdurig het vertrouwen van de mensen gewonnen werd. Het leverde ons in korte tijd een flinke verbetering...
‘In de samenwerking met Anco als voorzitter van onze inspiration board werden snel de grote lijnen uitgezet, scherp geanalyseerd wat belangrijk was en aangepakt. Daarbij werd gezorgd voor een goede werksfeer binnen het team.’
Net Promoter Score, ofwel NPS, is een simpele maar krachtige methode voor het meten van klantloyaliteit die in 2003 is ontwikkeld door Fred Reicheld. Het is bekend geworden door het boek The Ultimate Question van Fred Reichheld, in het Nederlands vertaald als...
‘Het team van CustomerScope heeft zeer veel kennis van hospitality en consumentengedrag. Op een effectieve manier is dit vertaald in een meer klantgerichte organisatie en creatievere oplossingen om onze medewerkers hiervoor te motiveren. Ze brengen een enorme...
De middelen waarmee we de behoefte vervullen van onze doelgroep veranderen. Tegenwoordig is het vooral digitaal en mobiel wat de klok slaat. Marketeers zetten vol in op het bereiken van hun doelgroep met digitale middelen: websites, apps, social media, noem maar op....
‘Het team van CustomerScope heeft zeer veel kennis van hospitality en consumentengedrag. Op een effectieve manier is dit vertaald in een meer klantgerichte organisatie en creatievere oplossingen om onze medewerkers hiervoor te motiveren. Ze brengen een enorme...
‘Tineke heeft een zeer waardevolle bijdrage geleverd aan het upgraden van onze services. Opvallend zijn de volwassen en warme wijze van opereren, waardoor langdurig het vertrouwen van de mensen gewonnen werd. Het leverde ons in korte tijd een flinke verbetering op en...