in 6 stappen een customer journey map

in 6 stappen een customer journey map

Customer journey mapping, in 6 stappen naar een onderscheidende klantbeleving.    Customer journey mapping is een methode om het koop- en oriëntatieproces vanuit het perspectief van de klant te visualiseren. Het onderzoekt en beschrijft de ervaringen van een...
360 graden fitness-beleving borgen.

360 graden fitness-beleving borgen.

Een maatwerk engagement programma voor Sportcenter Allround. “De koers naar het 5 sterren gevoel”   De uitdaging voor veel fitnessclubs en sportcenters is het behoud van leden. In de praktijk blijkt het, met een lidmaatschap van € 45,00 tot € 55,00, heel moeilijk...
Kooptrends in Retail anno 2019.

Kooptrends in Retail anno 2019.

Kooptrends in Retail  “Retail staat onder druk en online neemt het over. Hoe speel je als ondernemer hierop in”   Kooptrends in retail. Waarmee moet je als retailondernemer rekening houden. Op velerlei gebied staat de traditionele retailbusiness onder...
Wat is digitale marketing

Wat is digitale marketing

Wat is digitale marketing “Een overzicht van technieken en kanalen die je helpen om een goede digitale strategie op te zetten”   Digitale marketing gaat over het verbinden met jouw doelgroep, op de juiste plaats en op het juiste moment. Waar online...
Masterclass Facebook marketing & sales

Masterclass Facebook marketing & sales

‘CustomerScope, Anco, heeft voor onze 20 aangesloten retail ondernemers een workshop Facebook-marketing verzorgd. Wat een kennis en passie, heerlijk! Er was een groot verschil in kennisniveau van de deelnemers maar Anco speelde hier erg goed op in. Dankjewel!’ GRS...
Interview in het Financieele Dagblad

Interview in het Financieele Dagblad

Interview in het Financieele Dagblad (FD)    Veel bedrijven vinden zich klantgericht, helaas ervaren hun klanten dit anders. Voor een interview in het Financieele dagblad spraken wij onlangs Anco van Geffen expert in organisaties klantgericht maken. Geregeld...