Wat is digitale marketing “Een overzicht van technieken en kanalen die je helpen om een goede digitale strategie op te zetten” Digitale marketing gaat over het verbinden met jouw doelgroep, op de juiste plaats en op het juiste moment. Waar online...
‘CustomerScope, Anco, heeft voor onze 20 aangesloten retail ondernemers een workshop Facebook-marketing verzorgd. Wat een kennis en passie, heerlijk! Er was een groot verschil in kennisniveau van de deelnemers maar Anco speelde hier erg goed op in. Dankjewel!’ GRS...
Inbound marketing (of leadgeneratie). Ook wel online leadgeneratie genoemd Inbound marketing (ook wel leadgeneratie genoemd) is anno vandaag de beste manier om web bezoekers te krijgen en te converteren. Met name BtB kan niet meer zonder. Maar ook in BtC, als het...
Interview in het Financieele Dagblad (FD) Veel bedrijven vinden zich klantgericht, helaas ervaren hun klanten dit anders. Voor een interview in het Financieele dagblad spraken wij onlangs Anco van Geffen expert in organisaties klantgericht maken. Geregeld...
Klantgerichtheid optimaliseren Klantgerichtheid optimaliseren richt zich op het werken aan memorable klantervaringen tijdens alle contactmomenten. Klantgerichtheid optimaliseren gaat allang niet meer om het verbeteren van de serviceverlening tussen...
Customer Journey, touchpoints, kanalen, channels; wat wordt bedoeld en wat heb je er aan? Customer Journey, je hoort het vaak of meer van bovenstaande termen, maar wat is dit nu eigenlijk en hoe bewerk en beïnvloed je dit. In dit artikel leg ik uit wat hieronder...
Een hospitality bedrijfscultuur bereiken. ‘Hospitality is de overtreffende trap van klantgericht werken.’ Een hospitality bedrijfscultuur gaat verder dan vriendelijke service. Hospitality is een manier van bejegening, waarbij de bezoeker nog lang...
Beïnvloeden van het koopproces anno vandaag “De online en sociale zoektocht van jouw klant” Het is tijd om het koopproces onder de loep te nemen. In het tijdperk van digitalisering laten consumenten zich in grote mate leiden door social communities, user...
Stichting WasteWorld geholpen met een business model 11 januari jl. was het zover: onder het toeziend oog van de notaris werd Stichting WasteWorld opgericht. De zeven partners zetten hun handtekening onder de akte. Een mooi moment, dat we na afloop met elkaar...
Hoe bereik je een onderscheidende klantbeleving en dus een voorsprong op je concurrentie. Het model van Kano (en dus zijn inzichten) is een buitengewoon krachtig denkmodel om jouw bedrijf een onderscheidende klantgerichtheid strategie te verschaffen. Ik heb dit...